سرباز کوچک

روشهای تبلیغ دینی کودکان و نوجوانان

سرباز کوچک

روشهای تبلیغ دینی کودکان و نوجوانان

سرباز کوچک

ما باید برای ظهور حضرت مهدی خود را آماده کنیم و برای ایشان سربازهای کوچک را تربیت کنیم و این سرباز کوچولوها همان کودکان ما هستند که نیاز به راهنمایی ما دارند. بهترین کار ایجاد عشق و محبت به حضرت مهدی در دل بچه هاست.

برای ارتباط با بنده می توانید در شبکه های اجتماعی آی دی sarbazkochak@ را جستجو کنید یا به شماره بنده پیام دهید
09338266795

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تکنیک های فرزند پروری

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۷ ق.ظ

 

 تکنیک های فرزند پروری نام روشی است که با کمک آن، والدین می توانند بهتر و موثرتر با فرزندانشان ارتباط برقرار کرده، بر آن ها کنترل بیشتری داشته، به رشد شخصیت سالم و پیشگیری از مشکلات روانی در آن ها کمک کنند. این روش، ویژگی های خاصی دارد. در تکنیک های فرزند پروری، والدین و فرزندان، انسانهایی هستند که در بازی مشترکی به نام تربیت فرزند دراین دنیا همبازی شده اند. این ویژگی، یعنی نگاه انسانی به والدین و نگاه انسانی به فرزندان، نه تنها رفتار انسانی با فرزندان را رکن مهمی در تربیت آن ها قرار می دهد، که فرزندان را واجد نقش و جایگاه مهمی در تربیت خودشان می کند. 

  « تکنیک های فرزند پروری » روشی است که از دل « روش تحلیل خانواده » سر برآورده است. « تکنیک های فرزند پروری » کتابی مهارت آموز است، یعنی تلاش دارد تا مهارتی را به خواننده خود بیاموزد. مطالعه این کتاب رابه دوستان برای افزایش آگاهی در خصوص روشهای پرورش و تعلیم و تربیت مسافر کوچولو هایشان توصیه  می کنم.

 

 مولف : دکتر سعیدجهانشاهی فرد -  انتشارات ارجمند - قیمت : 5000 تومان


برای خواندن و شنیدن کتاب می توانید به سایت دکتر جهانشاهی فرد به لینک زیر مراجعه کنید:

خانواده ایران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۷
سرباز کوچک-مهدی شهبازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی