سرباز کوچک

روشهای تبلیغ دینی کودکان و نوجوانان

سرباز کوچک

روشهای تبلیغ دینی کودکان و نوجوانان

سرباز کوچک

ما باید برای ظهور حضرت مهدی خود را آماده کنیم و برای ایشان سربازهای کوچک را تربیت کنیم و این سرباز کوچولوها همان کودکان ما هستند که نیاز به راهنمایی ما دارند. بهترین کار ایجاد عشق و محبت به حضرت مهدی در دل بچه هاست.

برای ارتباط با بنده می توانید در شبکه های اجتماعی آی دی sarbazkochak@ را جستجو کنید یا به شماره بنده پیام دهید
09338266795

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مصاحبه خبرگزاری رسا با سرباز کوچک (مهدی شهبازی)

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ
مربی رواق کودک حرم حضرت معصومه:
مستقیم‌گویی مفاهیم دینی برای کودک و نوجوان کم اثر است
حجت الاسلام شهبازی به بیان اهمیت ظرافت‌های کار تبلیغی برای کودکان و نوجوانان پرداخت و گفت: معمولاً مربی کودک و نوجوانان سعی می‌کنند برنامه را با هیجان انجام دهند، چون کودکان و نوجوانان خیلی به هیجان و برنامه‌ها شادی همراه با خنده علاقه دارند و از آن تأثیر بیشتری می‌گیرند.

حجت الاسلام مهدی شهبازی، مدیر برنامه جوانه های انتظار مسجد مقدس جمکران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه انتقال مفاهیم  دینی به صورت غیر مستقیم یکی از ظرافت‌های است که بایستی در تبلیغ کودکان رعایت شود، تصریح کرد: برنامه هایی که برای کودک و نوجوان وجود دارد و مسائل دینی که می‌خواهد ارائه شود باید از طریق مسابقات و بازی‌ها انجام شود و پیام دینی از این طریق به صورت غیر مستقیم رسانده می‌شود.

 

مبلغ عرصه کودک و نوجوان ادامه داد: معمولاً مربیان کودک و نوجوان سعی می‌کنند برنامه را با هیجان انجام دهند چون کودکان و نوجوانان خیلی به هیجان و برنامه‌های شاد همراه با خنده علاقه دارند و از آن تأثیر بیشتری می‌گیرند.

 

وبلاگ کودک و نوجوان (سرباز کوچک)

حجت الاسلام شهبازی با بیان اینکه بیش از 4 سال است که به صورت تخصصی در زمینه کودک و نوجوان کار می‌کنند، گفت: یک وبلاگ کودک و نوجوان به نام سرباز کوچک داریم که بیشتر محتوایی است یعنی بیشتر محتوای اجرای برنامه کودک و نوجوان برای مربیان در آن وجود دارد.

 

مدیر پایگاه اینترنتی و کانال عمو روحانی ابراز کرد: عضو یکی از گروه های تبلیغی به نام شکوفه های آسمانی با مدیریت حجت‌الاسلام فرمانی هستند، تصریح کرد: این گروه تبلیغی با نام شاخص عمو روحانی چندین سال در حال فعالیت است و مدیریت این سایت را  بنده به عهده گرفته‌ام و در حال فعالیت هستیم.

 

حجت الاسلام شهبازی ابراز داشت: بسیاری از مربی‌ها ممکن است وقت نداشته باشند یا توانایی تولید طرح درس‌ها و محتوایی دینی برای کودک و نوجوان نداشته باشند ما این وظیفه را بر عهده گرفتیم و در این سایت محتوا را در اختیارشان قرار داده‌ایم، محتوایی خیلی خوب و درجه یک در این سایت قرار دارد که تمام مربیان می‌توانند از این محتوا استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه در فضای مجازی هم فعالیت‌ها و کانال‌هایی دارد، افزود: بیش از 1000 نفر عضو این کانال‌ها هستند و یکی از کانال‌ها با نام کانال عمو روحانی که بیش از 3000نفر عضو این کانال شده‌اند، تخصص و  اصل برنامه‌اش ارائه محتوای دینی به مربیان و ویژه اجرای برنامه کودک و نوجوان می‌باشد.

 

کانال فروشگاهی عمو روحانی

مربی رواق کودک حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه  در ابتکارهای مجموعه خود کانالی با نام کانال فروشگاهی عمو روحانی دارند، افزود: در این کانال کتاب‌های و نرم افزاری‌های که در بازار وجود دارند و مربیان در سطح کشور امکان دسترسی به این محصولات را ندارند، از این طریق کتاب‌ها را معرفی می‌شوند تا مربیان بتوانند  کتاب ها را خریداری و آموزش‌های کاربردی را ببینند و محتوای خوبی از طریق این محصولات به دستشان برسد.

 

حجت الاسلام شهبازی ابراز افزود: در مسجد جمکران هم برنامه ای به نام جوانه های انتظار ،هر هفته شب‌های چهار‌شنبه داریم که محتوای مهدوی را به صورت غیر مستقیم همراه با دادن جوایز و مسابقه به کودکان ارائه داده می‌شود و در آخر هر برنامه هم قرعه کشی می‌شود و بر اساس شماره‌های که از اول برنامه به بچه‌ها داده می‌شود هدیه های خوبی به آنها اهدا می‌شود.

 

مبلغ عرصه کودک و نوجوان با بیان اینکه استقبال خیلی خوبی از این برنامه شده است، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در این راستا وجود دارد این است که فضا برای اجرای این برنامه‌ها کافی نیست.


http://www.rasanews.ir/detail/News/443029/19

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
سرباز کوچک-مهدی شهبازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی