سرباز کوچک

روشهای تبلیغ دینی کودکان و نوجوانان

سرباز کوچک

روشهای تبلیغ دینی کودکان و نوجوانان

سرباز کوچک

ما باید برای ظهور حضرت مهدی خود را آماده کنیم و برای ایشان سربازهای کوچک را تربیت کنیم و این سرباز کوچولوها همان کودکان ما هستند که نیاز به راهنمایی ما دارند. بهترین کار ایجاد عشق و محبت به حضرت مهدی در دل بچه هاست.

برای ارتباط با بنده می توانید در شبکه های اجتماعی آی دی sarbazkochak@ را جستجو کنید یا به شماره بنده پیام دهید
09338266795

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

مربی رواق کودک حرم حضرت معصومه:
مستقیم‌گویی مفاهیم دینی برای کودک و نوجوان کم اثر است
حجت الاسلام شهبازی به بیان اهمیت ظرافت‌های کار تبلیغی برای کودکان و نوجوانان پرداخت و گفت: معمولاً مربی کودک و نوجوانان سعی می‌کنند برنامه را با هیجان انجام دهند، چون کودکان و نوجوانان خیلی به هیجان و برنامه‌ها شادی همراه با خنده علاقه دارند و از آن تأثیر بیشتری می‌گیرند.

حجت الاسلام مهدی شهبازی، مدیر برنامه جوانه های انتظار مسجد مقدس جمکران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه انتقال مفاهیم  دینی به صورت غیر مستقیم یکی از ظرافت‌های است که بایستی در تبلیغ کودکان رعایت شود، تصریح کرد: برنامه هایی که برای کودک و نوجوان وجود دارد و مسائل دینی که می‌خواهد ارائه شود باید از طریق مسابقات و بازی‌ها انجام شود و پیام دینی از این طریق به صورت غیر مستقیم رسانده می‌شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۶
سرباز کوچک-مهدی شهبازی