سرباز کوچک

روشهای تبلیغ دینی کودکان و نوجوانان

سرباز کوچک

روشهای تبلیغ دینی کودکان و نوجوانان

سرباز کوچک

ما باید برای ظهور حضرت مهدی خود را آماده کنیم و برای ایشان سربازهای کوچک را تربیت کنیم و این سرباز کوچولوها همان کودکان ما هستند که نیاز به راهنمایی ما دارند. بهترین کار ایجاد عشق و محبت به حضرت مهدی در دل بچه هاست.

برای ارتباط با بنده می توانید در شبکه های اجتماعی آی دی sarbazkochak@ را جستجو کنید یا به شماره بنده پیام دهید
09338266795

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


معرفی:
به یقین تعلیم و تربیت با ارزشترین و مهمترین وظیفه آدمی بشمار می‌آید و پایه حیات انسان بر تغییر و تطور بنا شده است و این تغییرات در تمام دوران زندگی آنان برقرار می‌باشد. متأسفانه از جمله بزرگترین غفلتهایی که در زمینه آموزش دینی در جامعه ما صورت گرفته، عدم توجه به روانشناسی دانش‌آموزان است. این کتاب تلاش دارد تا به دو سؤال مهم که در طول یکدیگر واقع شده‌اند پاسخ گوید: 

1ـ کودک در رشد و تکامل دینی از چه دوره‌هایی عبور می‌کند و ویژگی‌های آن چیست؟
2ـ با توجه به ویژگیهای این دوره‌ها و درک او از مفاهیم دینی، آموزش مفاهیم دینی چگونه باید صورت گیرد. 

این اثر به عنوان یکی از پژوهشهای فرهنگی متخب سال 1376 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیده شده است . اثر حاضرتلاش دارد تا با تکیه بر روانشناسی رشد به بررسی مراحل رشد و تکامل درک دینی و با مطالعه چگونگی درک و نوجوانان از مفاهیم دینی به شیوه های مناسب آموزش معارف اسلامی در این دوره های سنی را پیشنهاد نماید . 
کتاب حاضر از پنج فصل تشکیل شده که عبارتند از: کودک کیست؟ مراحل رشد و تکامل درک دینی، درک کودکان و نوجوانان از مفاهیم دینی، کلیاتی در آموزش دینی و شیوه‌های آموزش معارف اسلامی به کودکان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۹
سرباز کوچک-مهدی شهبازی

نظرات  (۱)

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۹ سید حسین مرکبی
سلام - وبلاگ غنی و مفیدی ساختید- این بخش نرم افزاریش جالب بود - بخش شعرش هم خوبه ولی آهنگین نیست و برای بچه جاذبه نداره مثلا به این قطعه از یک کتاب کودک توجه کنید:
کارش دیگه تعطیله
موقع سال تحویله
اسم داداش امیده
عصبی و نا امیده
مامان شده افسرده
مثل گل پژمرده

اگر شعر هاتون خواندنش مثل اینها راحت باشه بچه ها بهتر حفظ می کنن و رغبت نشون میدن
پیروز و موفق باشید - از وبلاگ تاریخ اسلام من هم برای بچه ها بهره برداری کنید تا ثوابی هم برای ما داشته باشه . شمارا لینک کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی